Bayilikler

Firmamızın sahip olduğu-
bayilikler için tıklayınız

Ürünlerimiz

Firmamızın ithalatını yaptığı ürünleri bulabilirsiniz

Hizmetlerimiz

Veteriner hekimler için hizmetlerimizi bulabilirsiniz

VANGUARD PLUS 5/L 4

zoetis

Vanguard® Plus 5 L4

Kopek Karma Aşısı

FORMULASYONU

Vanguard Plus 5L4; Canine Distemper virus (CDV), Canine Adenovirus Tip 2 (CAV 2), Canine Parainfluenza virus ve Canine Parvovirus'un (CPV) dondurulmuş ve kurutulmuş atennue suşların ve L. canicola, L. grippotyphosa, L. icterohaemorrhagiae ve L. pomonanın inaktif kültürlerini içerir.

ENDiKASYONLARI

Altı haftalık ya da daha yaşlı köpeklerin Canine Distemper virusu tarafından oluşturulan canine distemper (CD), Canine Adenovirus Tip 1 (CAV-1) tarafından oluşturulan infeksiyoz canine hepatitis (ICH), Canine Adenovirus Tip 2 (CA V-2) tarafından oluşturulan solunum yolu hastalığı, Canine parainfluenze virusu (CPI) tarafından oluşturulan canine parainfluenza, Canine parvovirus (CPV) tarafmdan oluşturulan enteritis ve Leptospira canicola, L. grippotyphosa, L. icterohaemorrhagiae ve L. pomona tarafmdan oluşturulan Leptospirosis' den korunmasma yardımcı olarak aşılanmasında kullanılır.

UYGULAMA ŞEKLI VE DOZU

Genel talimatlar: Sağlıklı köpeklerin aşılanması önerilir. 1 ml subcutan ya da intramuskuler olarak uygulanır.

Primer aşılama: Sağlıklı köpekler 3 hafta ara ile 2 doz almalıdırlar. Potansiyel maternal antikor interferensinden etkilenmemek için 9 haftalık yaştan önce aşılanan köpeklere 3 hafta ara ile 3 doz uygulanmalıdır.

Tekrar aşılama: Yıllık tek doz aşılama tavsiye edilmektedir. Bununla birlikte ilgili veteriner hekim hayvanın yaşam tarzma ve enfeksiyonlara maruz kalma riskine gore aşılama sıklığını belirlemelidir.

UYARILAR

Sadece sağlıklı hayvanlar aşılanmalıdır. Aşı uygulamalannda asepsi ve antisepsiye dikkat edilmelidir. Disposabl steril enjektor kullanılmalıdır. Aşılama sonrası anaflaksi şekillenirse derhal epinefrin veya benzeri bir ilaç uygulanmalıdır. Destekleyici tedavi düşünülmelidir. Hayvanlarda enfeksiyoz bir hastalık inkubasyon döneminde ise, yetersiz beslenme ya da paraziter enfeksiyon söz konusu ise, nakliye ya da çevresel şartlar yüzünden stres altında ve immunosupresyona uğramış iseler ya da aşılama önerildiği gibi uygulanmamış ise yeterli bağışıklık yanıt oluşmayabilir.

Sadece veteriner hekim kullanımına mahsustur.

AMBALAJ ŞEKLi

Vanguard Plus 5L4 tek dozluk şişelerde sunulmaktad1r.

Prospektüs bilgisi www.zoetis.com.tr adresinden alınmıştır.

Bu sayfalarda yayınlanan içerikler tamamen üretici firmanın prospektüs bilgilerini içermektedir.Bütün içerikler sadece Veteriner Hekimlerin bilgilendirilmesi amacıyla oluşturulmuştur.

Değerlerimiz, Hedeflerimiz, Gelecek Vizyonumuz

Türkiye hayvan sağlığı endüstrisinde sahip olduğumuz geçmiş tecrübeleri ve gelecek vizyonumuz ,etik çalışma ahlakı ile birleştirerek Veteriner Hekimlere en hızlı ve kaliteli ürünleri sağlamak ElitVet olarak bizlerin temel amacıdır.

Vet. Hek. Önder BİLGİ, Genel Müdür

Bizi Sosyal Medyada Takip Edin