Bayilikler

Firmamızın sahip olduğu-
bayilikler için tıklayınız

Ürünlerimiz

Firmamızın ithalatını yaptığı ürünleri bulabilirsiniz

Hizmetlerimiz

Veteriner hekimler için hizmetlerimizi bulabilirsiniz

NATURAL OATMEAL SHAMP 355 ML

biogroom

Natural Oatmeal

Kedi ve köpekler için kaşıntı giderici şampuan
İrrite Olmuş Kuru Derilerde Kaşıntıyı Rahatlatan Sabun İçermeyen Temizlik

Kullanım şekli: HER KULLANIMDAN ÖNCE İYİCE ÇALKALAYINIZ. Tüyler ılık su ile iyice ıslatılır. Bio-Groom Natural Oatmeal tüyler üzerine dökülerek şampuanlanır. Maksimum fayda sağlamak için şampuanlama ilave su ile yapılmalıdır. Masaj ile tüylerin iyice şampuanlanması sağlanır. Köpüklü olarak 5 dakika bırakılır. Durulanır. Uygulama tekrarlanarak iyice durulanır.
Bio-Groom Natural Oatmeal, kaşınmaya karşı etkinliği kabul edilmiş olan yulaf unu (USP) içermektedir. Bu şampuan doğal bir temizleyicidir ve deriyi zarar verici kimyasallara maruz bırakmadan temizler. Tüyleri temiz, düzgün yapılı ve kolay şekil verilebilir hale getirir. Kedi ve köpeklerde deriyi yumuşatan ve nemlendiren özel düzenleyiciler içerir.

KÖPEK VE KEDİLER İÇİNDİR

Içerik: % 2 kollaidal yulaf unu (USP). Doğaya zarar vermeyen ve yenilenebilir kaynaklardan elde edilen hurma çekirdeği, mısır ve hindistan cevizi yağından temizleyiciler. Doğal şelale parfümü

İthalatçı Firma: ElitVet Ltd. Şti. info@elitvet.com • www.elitvet.com

Net: 355 ml

Bu sayfalarda yayınlanan içerikler tamamen üretici firmanın prospektüs bilgilerini içermektedir.Bütün içerikler sadece Veteriner Hekimlerin bilgilendirilmesi amacıyla oluşturulmuştur.

Değerlerimiz, Hedeflerimiz, Gelecek Vizyonumuz

Türkiye hayvan sağlığı endüstrisinde sahip olduğumuz geçmiş tecrübeleri ve gelecek vizyonumuz ,etik çalışma ahlakı ile birleştirerek Veteriner Hekimlere en hızlı ve kaliteli ürünleri sağlamak ElitVet olarak bizlerin temel amacıdır.

Vet. Hek. Önder BİLGİ, Genel Müdür

Bizi Sosyal Medyada Takip Edin